OH Artis: TERKINI! Jutawan Sosilawati Ditipu Pekerja Kesayangannya?

Oh! Krai Utara

Share
20 SEPTEMBER 2010: Murai Batu pasti ramai sehingga kini masih tidak boleh menerima kenyataan bagaimana kejamnya cara kematian jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, 47, yang menjadi mangsa penipuan peguam di Banting bulan lalu. Apatah lagi kini sedikit demi sedikit kegiatan orang yang tidak bertanggungjawab itu mula terbongkar dan didedahkan kepada umum.
Terbaru Murai Batu dapat tahu lagi, selain menjadi mangsa penipuan peguam terbabit, Sosilawati juga khabarnya telah ditipu bulat-bulat oleh seorang lagi bekas pekerjanya yang bersikap tidak amanah apabila menggelapkan wang syarikatnya sejak lima tahun lalu.
Apa yang mengejutkan Murai Batu, wang yang disonglap oleh pekerjanya dari syarikat kosmetik Nouvelle Beauty Centre Sdn Bhd itu bukan setakat ribuan ringgit malah mencecah sehingga jutaan ringgit.
Oleh kerana terlalu mempercayai pekerjanya itu, penipuan licik yang dilakukan pekerjanya hanya diketahui…READ MORE

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama berkata...

    anda mungkin meminati............???

    eh tolong lah... jgn melakukan dakyah sesat dan fitnah keterlaluan. semua benda nak dijadikan bahan memburuk-burukkan kerajaan yang kita cintai ini. bawa lah mengucap dan bersihkan hati dari sifat mazmumah. jan lupa apa yg kita lakukan semua akan dibalas oleh Allah.

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...