Awas! Lambang salib di baju sekolah

Oh! Krai Utara

Share
kalau korang, si mak bapak pegi membeli baju sila awas dengan perkara ni...salib pada baju kurung anak sekolah korang,
kalau sekali pandang memang tak nampak! kena perati betul2
ni lambang dia! korang tengok betul2 dia kalau xnampak jugak pakai kaca mata....

14 ulasan:

  1. malaysiandotcom berkata...

    Pengumuman...~~~~!!!!
    Kepada pengunjung2 blog wa,dan blogger2 yang meng link kan blog wa yang dahulunya ketuapolis.blogspot.com,kini telah bertukar kepada URL (http://malaysiandotcom.blogspot.com) mohon kerjesama lu all blogger kasi ejas sikit ok la.tq

  2. Tanpa Nama berkata...

    alah!! sibuk saja kau ni... orang kristian yang pakai pakaian lambang islam tak kisah pun.. kau jak yang lebih2.. sensitif sungguh!!!

  3. Tanpa Nama berkata...

    Nape la Negative sgt ni?kalau la semua baju jenama y sama ada lambag 2 sememangnya 2 semua sdh d rancang..maybe 2 kebetulan kot..bekas lipatan baju bila kite iron maybe bekas 2 y timbul...hurrmmmm....tak baek prejudis...SEMANGAT 1 MALAYSIA!!!!!!

  4. Tanpa Nama berkata...

    Ketakutan terhadap sesuatu yg tak wujud. Some ppl got too much time in their hands to look into something that wasn't even exist at the first place.

  5. Tanpa Nama berkata...

    my opinion is... jgnlh kita terlalu berfikiran sempit. mgkin ianya xda kena mengena dgn salib atau apa yg kebnykan org fkirkn. mgkin lambang salib kelihatan kerana lipatan pada baju. so, DONT BE SO NEGATIVE. respect others religion.

  6. Tanpa Nama berkata...

    salam kat mana lambang tu tak nampak pun .

  7. Tanpa Nama berkata...

    Apsal ko tak buat liputan pasal anak melayu kita subahat kerja kat 7-Eleven jual arak? ko bodo ke apa?

  8. Tanpa Nama berkata...

    Kepala otak kau lambang salib. Apsal kau tak ban kan je huruf "t" wwuuu.. salib tu woi.. salib... bahaya.. aku tgk huruf t boleh 'ter'masuk kristian. wuyoo.. gilababi bodoh nak mampos macam anak haram. tu keta Chevrolet tu, pegi la ban.. pegi pegi.. bodohnye... adui la.. kenapa la aku dilahirkan sebagai melayu islam di kalangan korang yg bodoh2 nak mampos ni.. adoi laa.. tolong...!!

  9. Tanpa Nama berkata...

    Bodoh gak kau ni.

  10. Tanpa Nama berkata...

    tak slh very protective utk agama...tp..agak2 laaa..jgn sampai benda y remeh-temeh pun nk kecoh...siap buat laporan polis...nti org luar ckp ape pulak...npk sgt bodoh!!!

  11. Panglima7 berkata...

    Celaka punya Tanpa Nama....

    Ko berani ..ko keluarlah....
    baru ako tahu ko siapa. Lahanat.

  12. Tanpa Nama berkata...

    hahahaha buat liputan BODOH.... mmg org ni bodoh babi.... woiii kawan ko islam kan... islam ko kat mana kat lutut ker... org len islam mereka kat hati suci murni kudus ko ni apa hal islam ko kotor sangat ko sembah sape Allah Ke altantuya... puiii...

  13. Tanpa Nama berkata...

    inilah namanya paranoid..takut sangat terhadap sesuatu padahal takde apa pun.

  14. Mika berkata...

    astaghfirullahalazim....yg tnpa nma tu lau xbljr agma lbh jgn pndai2 buat hkm sndri, dosa tau x? org kfir xkshlh nk pkai cre org islm sbb diorg tuh mmg dh nrke tmpt dia mlainkn Allah blikkn hti dia pd islm. mnyrpai pkaian kfir tu slh stu binasa iman tau? sila bljr tauhid dgn lbh m'dlm. lg kte bljr lg kte thu yg btapa dhaifnyer kte. smpaikn Allah yg kte duk smbh hri2 tu pn kte xknl btl x?

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...