Seminar Kepimpinan Jentera Pilhan Raya

Oh! Krai Utara

Share
Dewan Pemuda Pas Negeri Kelantan (DPPNK) telah mengadakan satu Seminar Kepimpinan Jentera Pilihan Raya Pemuda Pas Negeri Kelantan pada 20/02/2010 bertempat di Akademi Kepimpinan Pemuda, Kok Lanas. Ajk Pemuda Kawasan serta dun diwajibkan untuk menghadiri seminar tersebut.

Seminar tersebut telah dirasikan oleh YB Haji Abdul Fatah Haron, Pengarah Pilihan Raya Pas Kelantan. Sebanyak tiga kertas kerja telah dibentangkan. Kertas kerja pertama: Garis Panduan Jentera Pilihan Raya Pemuda Pas telah dibentangkan oleh Ustaz Wan Sukairi Wan Abdullah, Timbalan Pengarah Jabatan Pilihan Raya Dewan Pemuda Pas Pusat.

Kertas kerja kedua: Pelan Bertindak Kemenangan PRU Ke 13 Jabatan Pilihan Raya Pemuda Pas Kelantan telah dibentangkan oleh Saudara Mohd. Nuri Mat Yaacob, Pengarah Pilihan Raya Pemuda Pas Kelantan dan kerta kerja ketiga: Kempen Jom Sertai Pas telah dibentangkan oleh Saudara Muhammad Hafiz Musa, Setiausaha Dewan Pemuda Pas Negeri Kelantan.

Manakala majlis penutupnya dirasmikan oleh YB Ustaz Haji Abdul Latif Abdul Rahman, Ketua Dewan Pemuda Pas Negeri Kelantan. Dalam perasmian penutup itu juga, beliau telah melancarkan kempen Jom Katakan Tak Nak Kepada Arak, Pergaulan Bebas dan Zina.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...