Artis wanita yang suka jentik telur lelaki…siapa tu?

Oh! Krai Utara

Share
ALAHAI… CAK hanya mampu tepuk dahi bila dengar cerita ini. Apa nak jadi dengan artis serba boleh (menyanyi dan berlakon) ini.
Sudah macam-macam cerita tak elok CAK dengar, termasuk tabiat barunya yang suka menjentik telur pelakon dan kru lelaki di lokasi penggambaran.
Dah gersang sangat ke sampai di tempat paling sensitif itu dijentik? CAK dengar beberapa lelaki di lokasi penggambaran menjadi sasaran gurauan melampaunya itu sampai ada yang senak ‘telur’.
Seorang pelakon angin satu badan bila tempat paling peribadinya tiba-tiba dijentik sampai rasa mahu menumbuk muka artis wanita itu.
Bayangkanlah kalau dia benar-benar melepaskan tumbukan, pasti kecoh jadinya. Silap hari bulan jadi tajuk muka depan akhbar.
Kut ia pun nak melawak, agak-agak sikitlah. Apa motif sebenar pelakon itu jadi tanda tanya orang sekeliling. Kalau nak menggoda, bukan itu caranya atau barangkali dia berdendam dengan lelaki gara-gara kecewa dengan kisah lampau sehingga melepaskan geram dengan cara itu? Apapun tujuannya, perbuatan itu sungguh memalukan. Sepatutnya sebagai wanita, dia kena pandai jaga perlakuan dan maruah diri, bukan beraksi ‘lucah’ seperti itu. Apatah lagi dengan status ‘solo’, sungguh tidak manis ganggu bahagian sulit lelaki.
Ish… tak pernah lagi CAK jumpa tabiat pelik seperti ini. Kalau dah gatal sangat, pilihlah mana-mana lelaki untuk dijadikan suami. Bila dah halal, jentiklah puas-puas kalau itu mengundang rasa bahagia di hati.
sumber : Harian Metro

1 ulasan:

  1. BUJANG SUSAH berkata...

    siapa tu?

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...