Oh! Police trafik tuntut ganti rugi besarkan payudara

Oh! Krai Utara

Share

LOWICZ – Seorang polis  trafic membelanjakan wang sebanyak 5,000 poundstrerling   untuk implan payudara yang dilakukan bekas teman wanitanya  . Namun ketika keduanya putus hubungan, si polis  itu menuntut ganti rugi.Patricja Pajak mengatakan, dia memutuskan hubungannya dengan polis , Lukasz Molovik, kerana bekas teman lelakinya itu sangat terobsesi dengan ukuran payudaranya. Wanita yang bekerja sebagai model, sebenarnya tidak ingin melakukan operasi tersebut."Saya tidak ingin lakukan pembedahan , tetapi Lukasz terus memaksa saya dan sering mengeluh kerana ukuran payudara saya,” ujar Pajak, seperti dikutip The Sun, Selasa (4/12/2012). "Kerana saya mencintainya, maka saya setuju. Tapi, ternyata dia lebih cinta dengan payudara saya lebih daripada dengan saya.," ungkap wanita berusia 24 tahun ini.Sekarang Molovik, menggugat ganti rugi pada Pajak setengah sejumlah wang yang dihabiskan untuk mengimplan payudaranya."Lukasz sangat kehilangan banyak wang untuk implan payudara kekasihnya. Namun, setelah Pajak melakukan implan, Lukasz malah diputuskan. Lukasz tidak masalah dengan wang yang dihabiskannya, tapi dia tidak boleh menikmati payudara mantan pacarnya,” ujar peguamnya.(faj)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...