Najib lah BAPA filem blue...satu malaysia

Oh! Krai Utara

Share

Kalau dulu2 masa kita kecik2 perkataan video lucah tak pernah laaa kita dengar, kalau ada orang dewasa cakap "video blue" pon kita tak paham apa, maklum tak pernah dengar kita benda2 camtu.
 
sekarang, usahkan kita yang dah dewasa ni bebudak yang masih berhingus dan baru pandai baca pon dah tahu apa itu video seks, kalau tak percaya try korang tanya ketua bahagian umno kawasan korang, sah bebudak tu kata dia tau!
terima kasih laaa bapak perdana menteri kerana mengajar bebudak yang tak reti tu untuk tahu apa itu seks seawal umur mereka! 

dan terbaru ni, bukan setakat di promosikan di utusan meloya, tv3, sekarang xpayah susah2 dah nak pegi beli, atau carik2 kat internet. apa ke taknya kita boleh dapat secara percuma di masjid2 pulak!

jadinya pak2 imam umno yg selama ini malu2 nak tengok blue kerana segan nak mintak cd blue dari bebudak umno, kini dengan tak malunya boleh laaa dapat sekeping dua, bleh layan ngan anak bini dia hu3. kalau dah begini jadinya...memang laaa hukum kata haram dah jadik halal..dah pak2 ustaz umno yang sokong di sebalik tabir pengedaran video lucah....otak setan laaa tu!

jamil khir pon bangga jugak laaaa kalau pak2 lebai umno dan pak jahil semuanya kaki blue...dah jadi negara pengeluar filem lucah laaa pulak malaysia ni kan? tu lah sokong lagi umno...tunggu bala dari tuhan ajer korang!













1 ulasan:

  1. Tanpa Nama berkata...

    baru tahu ke.hehe

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...