Oh! Kentaki F**K chiken! (KFC) Ayam ni jijik laa big mama!

Oh! Krai Utara

Share

Memalas aku nak bagi salam kat korang semua...tapi, mana boleh dah korang datang jauh2 xkan salam pon xboleh bagi kan, ok2 salam,salam....err lu ada baik ke skang ni bro? err best2 ko memang best bro, apa cite? xdak citer best pon! ooo ko nampak muka aku ni macam orang mabuk todi ker?

ooo..biasa la bro! ni rasa meluat sikit ngan ayam KFC ni...ko pikir laa sendiri bro! aku baru jek plan nak pi lepak kat KFC ngan sahabat seperjuangan ( gang piranha - kih3 apasal ko tau tak aku bagi nama dia! kuat melantak laaa depa tu, cam ikan piranha laaa..tubuh kecik, NAFSU cam resaksa!) 
...tapi kan, dah putus haid laa gua...dah hilang selera la! cilakak! rasa nak merasa nikmat sehingga menjilat jari tu dah bertukar menjadi rasa nak bakar jer kedai KFC, lepas tu buat demo kat kuala lumpur, cakap korang ni jenis HAPRAK laaa KFC!

ehhh..blebering memanjang pon tarak guna jugaaaa..kata mamak roti tempayan, lu kasi tau je laaa deyyy, apa  pasai lu baaanyak sakit hati?

dey! thambi lu sediri pikir laaa, mana gua tak hot! lu nengok sendiri laaa ini KFC punya kerja...gila laaa, lepas ni tobat aku tak mau dah makan KFC! oiii korang kat luar sana tu pun, STOP ajelah makan KFC...aku naaak muntah jer ngan motto sehingga menjilat jari ni...boleh blah la weiii, tukor je laa moto tu...sehingga menjilat jari kaki busuk bleh laaa...cisss

korang tengok tuuu...eii ado lagi dedak ayam kat daging ayam yang best tu!  teruih jadik x best!
laaa...nasib dedak je, kalau najis ayam?...eiiii kotor laaa


dorang tak cuci betul2 ke niii...uwekkk!



korang patut berterima kasih ngan si Zerohanz .dio laaah yang bongkarkan isu ni....errr KFC aku tak bertanggung jawab atas isu ni jika merugikan syarikat korang yer!



1 ulasan:

  1. hans berkata...

    erk...
    adesss
    hilang selera ku nak makan KFC
    haih

    P/S : The Winner Of Survivor Nicaragua - Jud Fabio Birza

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...