OH Artis: Tristen - Anugerah Tuhan Tak Ternilai Buat Chef Wan

Oh! Krai Utara

Share
KUALA LUMPUR, 14 SEPTEMBER 2010: Kemunculan bayi lelaki, Tristen Tareef yang selamat dilahirkan di Hospital Prince Court, jam 6.13 petang semalam bukan saja merupakan rahmat terbesar buat pelakon dan pengacara Serina Redzuawan, 26,malah tidak ketinggalan buat Datuk Redzuawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Chef Wan.
Baginya, kehadiran Tristen yang tercipta hasil daripada perkahwinan anak sulungnya itu bersama jejaka Inggeris Gavin
Edward O’luanaigh membuatkan hidupnya lebih lengkap bagaikan dia kini berada di puncak dunia.
“Syukur kepada Tuhan. Setiap sudut di hati saya bersyukur kerana dianugerahkan nikmat yang terbaik buat saya dan
keluarga. Inilah saat yang paling berharga buat saya secara peribadi.
“Saya menanamkan niat yang baik buat anugerah ini. Saya mahu dia (Tristen) diasuh dengan didikan agama yang…READ 
MORE

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...