OH Artis: TERKINI! Dipukul Badrul Muhayat : Julia Serik Dengan Lelaki

Oh! Krai Utara

Share
Badrul Muhayat
PETALING JAYA: Isteri pelakon Badrul Muhayat,42, iaitu Julia Daud,29, mengakui fobia untuk berkahwin bukan sahaja dengan artis malah dengan mana-mana lelaki selepas melalui pengalaman buruk dalam rumah tangganya.
Kata Julia, insiden dipukul dan ditendang oleh Badrul Muhayat selama berkahwin membuatkan dia hilang kepercayaan terhadap golongan lelaki.
"Saya jadi takut dengan perkahwinan, bukan sahaja dengan artis malah dengan lelaki biasa sekalipun. Sehinggakan bila tengok adik saya bercinta pun saya sentiasa ingatkan dia banyak kali agar tidak terlalu percaya kepada lelaki.
"Cukuplah pengalaman yang terjadi kepada saya selama ini yang boleh menjadi pengajaran dalam memilih pasangan hidup. Sekarang saya hanya fikir masa depan anak-anak sahaja," ujarnya ketika dihubungi mStar Online, Selasa.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...