DUN Dabong Kosong ?

Oh! Krai Utara

Share
Andai kata lah DUN Dabong kosong, pasti selepas ini Ambulan Pusat Kesihatan Dabong tidak berhenti di tengah perjalanan, semata2 kerana saat kelahiran, bagi ibu yang sarat mengandung telah tiba, insiden sebigini sudah acap kali berlaku cerita pemandu2 ambulan ini.
Bayangkan perjalanan sejauh 80km ke Hospital Besar Kuala mengambil masa hampir 3 jam, dengan jalan yang BEGITU TERUK SEKALI DALAM 1MSIA, iaitu antara persimpangan Sg.Sam dan Ke Dabong, sudah banyak kali juga jalan ini di perbaiki, tapi hanya melepas batuk di tangga saja, aku nak tegaskan JALAN INI ADALAH JALAN PERSEKUTUAN, sejauh 40 km memakan masa 2 jam, macam mana tak terberanak tengah jalan.
Kepada Stopa dan Adek Adek jangan cakap besar, jangan penting lebih pada JELI dan BACHOK jah, wang ehsan ke apekejadah nya lagi tu, Dabong nuh !, JPP aku tak berapa harap sangat…………………..niamakahai …gak.
Jalan ni dulu pun di buat dan selenggara olih OKU gak……………………Kepada Pelancung yang ingin ke Gunong Stong di nasihat tidak menggunakan jalan SG SAM-DABONG, guna JELI, G MUSANG atau tidak pun KTMB. - sumber

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...