DATO RAMZI KETUA BAHAGIAN K.KRAI TERKANTOI DI KG.CHATEL DAMAI-PRK N41 MANIK URAI

Oh! Krai Utara

Share Sudah seminggu lebih ramzi melulus peruntukan segera 20 ribu ringgit untuk membaik pulih MADRASAH KG.CHATEL DAMAI, pagi tadi aku berkesempatan meninjau ke kampong itu, tapi habuk pun tarak, bumbung, dinding, gelegar semua telah di roboh kerana percaya akn di beri peruntukan dengan segera olih PENIPU ITU. Aku sempat berbual dengan MAT CIKGU, katanya penduduk di situ mengambil keputusan untuk berikhtiar sendiri dan mengambil keputusan tidak menunggu lagi dari RAMZI. Aku juga sempat melihat sudah ada papan gelegar yang di hantar olih pihak lain, cuma masih menunggu tuku tiang dan zink saja, sekiranya kelengkapan asas itu ada mereka akan bergotong royong UNTUK MEMBINA NYA dengan seberapa segera. Oii ! RAMZI, KELUAR DUIT POKET SENDIRI LA…20 RIBU JE, NANTI BOLIH CLAIM JUTA JUTA, BUAT NANYA ORANG LA KO NI……. Aku ambik artikel ni dari blog guano manik urai loni yaa aku pon dengar benda ni? sebab aku dok dun mengkebang je, ari tu keluar dalam paper sinar harian gambar ramzi dok cakap dengan orang kampung yang dalam spuloh orang datang. Masa aku tengok dalam gambar tu, Ramzi dok bawah pokok tepi balaisah/ surau je. pas tu semalam aku dengar dari tuk penghulu sungai pas buat repot kat aku dia kata orang yang jadi kepala penduduk dalam majlis tu dah kena halau dek orang kampung chatel kerana buat hal. ketua penduduk tu sebenarnya orang luar laa, orang umno yang datang duduk kat chatel seminggu dua ni. sekarang UMNO patut laa cepatkan pembinaan balaisah tu, kalau tak HANCUR laa UMNO sekali lagi di malaysia. Jangan Cakap tak serupaa dah laa.. Datuk Ramzi. - orang nak semayang pon susahhhh, habih kau orang umno kopak tempat semayang.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...