Lelaki memang takut bini

Oh! Krai Utara

Share

Hai hai hai

Assalamualaikum wbt, 

Alhamdulillah dan sepenuh rasa syukur ke hadrat ilahi jugak. 

Masih dok terperap atas tilam bersama leader gua, hang tau sapa leader gua? Bini gua la brader. Kenapa gua panggil dia leader, biasa la bro. Sebab, manalah ada orang laki berani sangat ngan bini ni, kan2.

Betul, encik suami tu pemimpin dalam family, tapi macam pemimpin boneka ja. Bukanlah nak kata orang laki ni tak dak jiwa pahlawan, no no no bro. Tapi, dah merasa jadi encik suami tau la langit tu tinggi. Tok sah sembang la bro. Ki3

OK la sayang abang semua... Saja nak berleter sikit... Whatever pon di jemput ke channel youtube gua ya... 

Ada citer baru nak kabo

Kamon bebeh Hebat...


Datanglah juga ke channel saya,

https://youtu.be/l11r2d8qu4w


#takut bini 

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...