Oh Artis! : Kebaranian Azhar Sulaiman - Rela di panah petir jika mustafa ali dan anuar di fitnah

Oh! Krai Utara

Share

8 ulasan:

  1. Tanpa Nama berkata...

    http://www.mazidulakmal.com/2013/04/memang-dia-bercakap-best.html

  2. Tanpa Nama berkata...

    Mudah2an hasrat Azhar Sulaiman dimakbulkan ALLAH.

  3. Tanpa Nama berkata...

    Semoga doa Azhar Sulaiman dimakbulkan....aminyarabbalamin

  4. Tanpa Nama berkata...

    Semoga dimakbulkan doa Azhar Sulaiman. Amin ya rabbalalamin

  5. Tanpa Nama berkata...

    standard artis nalaysia..khakkk ptuiiii

  6. lijitra berkata...

    brani apa macam tu tapi bengong.

  7. nonama berkata...

    blogger yang fitnah DSAI dah accident
    mujur tak mampus
    aku tunggu aje bila pulak laknatullah2 ni
    terima balasan
    God is great

  8. Hanz Azdi berkata...

    Awat dia tak doa aje dia jadi bab* bila mam*** nanti, kalau dia yakin sungguh video fitnah DSAI peliwat & Mustapa Ali ? Apa pun kita doakan dia tak dipanah petir pasal sakit oo mati macam tu..kesian kat dia la. Kot jadi gak nanti kena sambar kilat, nasib lu la Azhar oi.. lu mintak lu tanggung sendiri la.

    Tulisan dia hanya justifikasi keberanian, keyakinan dia saja... TAK langsung membuktikan video tu asli, tulen pun! Bingai gak politik dia ni. ampak sangat sapa yg terjebak politik a la UmNo pasti rosak otak/bacaan politiknya. Apa punya statement drp budak belaja UK cenggini...memalukan !

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...