bersih 3.0 : woiiii najib lu ingat gua takut turun kaaaa?

Oh! Krai Utara

Share
BERSIH 3.0 esok akan tetap berlaku, tak kira apa lu buat sekalipun. lu ingat gua takut? eeeiiiii meme r gua takut! gua takut nak turun bersih esok bila tengok kawat duri macam yang gua selalu tengok dalam tv di pasang askor yahudi terhadap orang awam palestin, gua tertanya takut2 lu pom dah berOTAKkan yahudi jugak maaaa maklum lu punya guru yahudi apco wahai incik najib.

woiii gua meme takut! lu sudah taruk polis simpanan persekutuan, ya sebijik aje macam si lahanat yahudi pacakkkan supaya membenteng rakyat palestin dari masuk ke al quds. supaya memukul terajang anak melayu untuk ke dataran merdeka yang bukan merdeka lagi esok? lu memang pakai teknik memukul sedara yahudi kamu ke?

ishhhhh! gua tambah  takut kalau lu aaaa, taruk semua jentera kasi hentam rakyat macam orang pukul lembu yang lompat pagor dan makan anak retah, macam yahudi pukul orang yang belum di tentukan bersalah!

gua takut sangat kalau rakyat turun baaaaanyak dan lu pulak turun lepas lu menang dgn rakyat dengan jalan kotor ini, atau lu di bersihkan dari Umno oleh muhyidin?

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...