kadiaq sudah bosan dengan hidup....

Oh! Krai Utara

Share
baca blog umno yg maroh2 kat dato kadir sheikh fadzil tadi membuat gua rasa nak suka (ketawa) pasal dulu masa dato kadiaq ni jadi menteri dia lah orang umno dok pujo2 bagai menantang minyak yg penuh. sekarang bilo dio kluar umno korang marah sakan, marah apanya. yang sepatutnya korang kena pikir bakpo dio kuar umno, bukan tahu marah membabi buta.

blogger umno tu kato jugak kadiaq dah termakan hasutan ku li, yang di sifatkan gilo kuasa dan penyebab umno telah jadi haram dulu. Bangang.....apabilo saja orang umno kuar dari umno maka macam macam lu kato, dulu siap jilat bontot lagi.

Umno memang dah rosak sampai busuknya ke usus kato tun m dulu camno? apsal korang xserang tun m? takut? kalo yg kuar umno setakat balaci cam kadir korang berani kata macam2.

tun m, masa dia kuar umno sorang pom takot nak serang dio, malah sampaii merayu mintak dio masuk umno balik, apakah tun m menguasai umno sehingga umno rasa dio adalah dewa umno? kalau tun m cakap ramai hangguk kapla, kalo orang mcm kadiaq lu cakap kadiaq hamlau......itu memang umno.

woi orang umno memang karut, guna otak laaaaa kadir kuar umno pasal sakit hati dengan pengkhianatan umno kpd bangsa yg beliau pernah juangkan, apa lagi nok harap kat parti yg nak rebah bro!

2 ulasan:

  1. Isa berkata...

    1) gua nak tumpang ketawa boleh kaaa...???

    2) Bangsa apa yang Kadir tu perjuangkan dalam parti melayu tu bro...???

  2. Abang Sayang berkata...

    Skandal NFC - Bukti Jelas Bahawa Wanita2 UMNO Bukan Ibu2 Yang 'berguna' kepada generasi baru..
    1~http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=33143
    2~http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65624


    Transformasi Palsu - Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman( Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO )
    (Bukti kukuh)
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
    2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
    3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
    4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



    Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2 ( Kejam Dan Teraniaya ).. Bodohnya Aku Kalau Aku Terus Berjuang Untuk UMNO
    1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0
    2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445
    3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811
    4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542
    5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html
    6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151
    7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...