OH Artis: Pelakon Resah Aksi seks tersebar...

Oh! Krai Utara

Share



Filem 3GP belum ditayangkan tetapi Mimi (One Nation Emcee) mula resah memikirkan penyebaran beberapa klip video dalam Internet yang menyatakan ia adalah rakaman aksi seksnya.

Mimi atau nama penuhnya, Shamimi Amalina Norhisham, 25, berkata dia tidak menyangka ada adegan filem itu yang kini berleluasa tersebar di Internet dengan tajuk yang jelas memaparkan dia melakukan hubungan seks itu.

“Saya memang tidak tahu pasal penyebaran klip video itu kerana sudah lama tidak melayari Internet. Namun yang pasti, itu hanya sedutan lakonan saya. Klip itu antara adegan dalam filem Klip 3GP yang saya jayakan.

“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.


“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.

Menurut Mimi, kebanyakan aksi yang boleh dianggap lucah itu disunting supaya ia nampak seperti adegan sebenar, sedangkan sewaktu penggambaran, watak tambahan atau pendua digunakan supaya kelihatan seperti dirinya.

5 ulasan:

  1. otaklunyai berkata...

    resah kepala otak dia... dah buat baru nak menyesal... kau yg buat sendiri... buat kerjaya maksiat...

  2. Tanpa Nama berkata...

    sama saja awak buat atau orang lain awak merestui perbuatan itu 2x5 dan 5x2 kena faham betul2 awak yang mengadai maruah awak sendiri

  3. Blog 1 Malaysia berkata...

    ( Nota penting Untuk Generasi P.U.KIMAK UMNO Dan BN )


    "Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


    PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

    Media BN Media Porno - Wartawan2 BN BODOH dan TOLOL TOLOL

    Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

    'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BODOH ( dalam BN ) ...

    Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM


    ------------------------------------------------------------------------



    'Transformasi Besar Kepada Generasi Muda Adalah Pembohongan dan Pengkhianatan Jelas Lagi Nyata Pemimpin2 Tua Nyanyuk Barisan Nasional Terhadap Generasi Baru...'



    Hanya generasi muda yang bodoh dan tolol-tolol sahaja akan bersama UMNO..
    Hanya pemimpin2 Barisan Nasional yang bodoh dan tolol-tolol sahaja yang syok sendiri dan perasan kalau ada generasi muda yang berminat untuk berjuang kepada generasi baru... ( Aku pun tak Hingin )



    p/s: Aku sememangnya ahli UMNO... Tapi dah tak berminat berjuang untuk UMNO..



    -------------------------------------------------------------
    Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
    ( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

    Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


    Babi Betul!

    Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

    Triple fuck atas dahi kau

    Pantat mak kau la~

    Butuh Pak Hang!

    Pegi Mampos La Bodoh!

    Bapak Ulamak , Anak Pukimak


    Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

    Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

    Lancau la lu

    tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

    Saya suka berak sambil hisap rokok ~

    SAYA SAYANG KAWAN SAYA

    MaSUk AIr Lah KOU

    Sengal~

    Perrrgghhh!!! Memang Terrrbaaekkkk laaaa

  4. Tanpa Nama berkata...

    dah kamu terima watak/script itu...
    apa nak kesalkan pulak...
    terima dan bersyukur je la...

    "... lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan."

    nak jugak tahu...
    apa tahap pengajian/kelulusan budak ni..?
    kolej cosmopoint je kut..

  5. Ringgo berkata...

    tak ketepikan agama cuma letak kat blakang2 ja ..
    tak lupakan agama cuma tak amalkan sangat ja ..
    beragama Islam cuma perangai tu iras2 agama lain ja..

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...