Oh !:: Malaysia 5 Laos 1, K Rajagopal dan anak buah senyum meleret...Kool man!

Oh! Krai Utara

Share Ulasan Si Krai Utara:Piala Suzuki AFF 2010 Dua gol dari Amri Yahyah menghantar Malaysia ke separuh akhir, dengan keputusan 5-1 menang ke atas Laos dalam saingan kumpulan A , dengan kemenangan tersebut anak buah K. Rajagopal nampaknya tersenyum ke gusi kerana dapat merasa bermain di semifinal 2010 AFF Suzuki Cup.
 
Menang menandakan perubahan haluan dramatik bagi pasukan Malaysia yang kalahperlawanan pembukaan mereka terhadap host perlawanan, Indonesia sebelum bertemu dengan Thailand tiga hari kemudian.
Kemenangan ke atas Laos ditambah dengan kekalahan Thailand di tangan Indonesia di Jakarta bererti Malaysia megumpul empat mata sudah cukup untuk membawa mereka ke dalam empat terakhir, di mana mereka akan bertemu pemenang Kumpulan B.


Malaysia mendahului dengan jaringan pertama seawal empat minit pertama menerusi Nohshahrul Idlan yang memecah pertahanan Laos sebelum kliping bola ke tengah dan pukulan kepala Amri mencari gawang Laos dan selepas itu ....korang apasal tak nengok sendirik haaaa3


apapun kool malaysia....usaha tangga kejayaan! 


0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...