Oh Politik: Tazkirah 1Malaysia di Masjid UMNO salah guna masjid untuk kepentingan Politik?

Oh! Krai Utara

Share Taklimat 1Malaysia sebelum berbuka puasa 

KUBANG ROTAN – Kedatangan Ramadan tidak pernah menghalang UMNO Bahagian Kuala Kedah untuk menjayakan program Juara Rakyat. 

Kali ini ia diadakan bertemakan bulan ibadah di Masjid Kubang Jawi. 

Ketua Penerangannya, Zul Ahmad Tarmizi Hussein berkata, walaupun umat Islam kini sibuk mengerjakan ibadah puasa, tetapi program Juara Rakyat tetap dilaksanakan bagi memastikan rakyat didekati tanpa mengira masa. 

“Sepanjang Ramadan ini, kita mengadakan majlis berbuka puasa bersama ketua cawangan dan penduduk kampung. 

“Sambil menanti waktu berbuka, kita memberikan taklimat dan tazkirah mengenai 1Malaysia dan mengadakan majlis tahlil,” katanya kepada Sinar Harian di sini. 

Zul Ahmad berkata, menjelangnya Aidilfitri, UMNO Bahagian seperti tahun sebelumnya akan mengadakan majlis penyerahan sumbangan raya. 

“Majlis sumbangan ini akan diadakan di Pejabat Kemas Kuala Sungai pada 8 September ini yang akan disampaikan Ketua UMNO Bahagian sendiri, Datuk Latt Shariman Abdullah. 

“Malah, dianggarkan sebanyak hampir 2,000 penduduk Parlimen Kuala Kedah akan menerimanya,” katanya. - Sinar Harian 09/09/2010


Ulasan:


malas nak mengulasnya, tuan2 pikir lah sendiri dah macammana perangai orang UMNO ni....kalau PR yang buat benda alah ni, dari perlis sampailah ke Israel lah di bisingkan! dasar manusia bermuka muka.

1 ulasan:

  1. Unknown berkata...

    Selamat hari raya.
    http://ijoks2009.blogspot.com/

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...