Tok Peti (MUFTI) Peghok Nyatalah Mu Ni Ejen CIA, err Silap ke?

Oh! Krai Utara

Share
Kenyataan Media (10 Mac 2010)
MUFTI PERAK AGEN UMNO: GMP JUGA SENADA

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) beranggapan kenyataan sokongan yang telah di nyatakan oleh Presiden Gagasan Melayu Perak (GMP), Datuk Seri Mohd. Hilmi Ismail berkaitan usaha menubuhkan kerajaan perpaduan di Perak oleh Tan Sri Haji Harussani Zakaria adalah senada sebagai Ahli Umno yang telah tewas.

DPPN Pk berikrar untuk menyokong penuh kepimpinan Mursyidul Am PAS yang juga Menteri Besar Negeri Kelantan, Datuk Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat di dalam isu ini. Bagi ahli Umno, sudah tentu mereka kurang senang kritikan yang di lemparkan Datuk Nik Aziz kepada penyokong-penyokong mereka.


DPPN Pk juga mengambil peluang ini untuk mempelawa GMP bersama dengan Tan Sri Harussani di dalam forum yang bakal di anjurkan. DPPN Pk berharap agar GMP supaya tidak takut untuk hadir jika mereka menyakini akan kebenaran.

Kita semua akan tunggu keputusan yang akan di buat oleh Tan Sri Harussani untuk menetapkan tarikh, tempat dan masa yang di fikirkan sesuai. Rakyat Negeri Perak sudah tentu menunggu tarikh tersebut dan pentas forum tersebut harus menjadi kenyataan.



SALMAN HAJI SALEH


Naib Ketua,


Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...