Pemimpin PAS memang Juara Rakyat Terbukti: Haji Hadi Selamat mangsa lemas

Oh! Krai Utara

Share

Nah macam mana mau tak bro najib celen dengan ustaz haji hadi (skang orang panggil tuk guru haji hadi). Aku ingat mesti bro najib ngan muyiddin ketar lutut bila di beritakan kepadanya tentang kehebatan pimpinan pakatan rakyat (BN panggil pakatan pembangkang).

Cuba kita bayangkan bro. najib skang ni dok pikir apa. mugkin belaiu pening kapla kot, macam mana boleh terjadi ni.

bukan nak kata la, setakat makan ubi kayu rebuih tu kau kira dah jadi juara rakyat ke bro.najib? kau bising mengalahkan ayam kampung nak bertelor. alahhh setakat ubi kayu rebuih je... kau laungkan macam raja mencemar duli. apala ko ni bro

apa apa ajelah kau ni bro.najib oiii.aku cabar kau buktikan kehebatan kau setanding dengan ustaz hadi tu...ada berani, bang bang booom

bro. najib kau patut di gelar PM Ubi Kayu laa hua3

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...