ADUN BN ada sikit tak puashati sama itu MB Mahkamah

Oh! Krai Utara

Share
Mengapa ada dikalangan ADUN BN Haram di Perak tidak berpuashati dengan kepimpinan Zambry?? Bila dirisik-risik  dikalangan Hardcore Umno Forever, yang membuatkan mereka tidak puashati terhadap zambry ialah MB Mahkamah ini terlalu takut dan akur dengan setiap desakan dan ugutan dua orang ADUN lompat iaitu Jamal dan Osman.

Sehinggakan segala pemintaan mereka yang berlebih-labih terpaksa diikutkan, demi menjaga agar dua katak ni tidak buat hal,yang boleh menyebabkan kerajaan BN tumbang semula.
Dangan itu, ada dikalangan ADUN BN Haram yang nampak seolah-olah kerajaan BN kini memerintah dalam keadaan yang tidak bebas dan selesa, apabila terpaksa menjaga hati dan keperluan melampau si katak ini.
Kini seolah-olah Zambry dilihat menjadi “Remote Control” kepada dua ekor si katak ini. Malam tadi semasa sidang media bersama Hj. Nizar dan Pimpinan PR di Pejabat Pas Negeri Perak, Hj Nizar memberi amaran, sekiranya dua ekor katak ini berterusan menjadikan Zambry sebagai “Remote Control” mereka, maka negeri Perak dan Rakyatnya akan menjadi kacau bilau dan berlakulah rasuah serta penyelewengan hak rakyat sewenang-wenangnya oleh pimpinan BN.
Sumber: sendiri-mau-ingatlah.blogspot.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...