Hukum isteri beronani elak dari zina

Oh! Krai Utara

Share
BERDOSAKAH seorang isteri beronani sehingga klimaks tanpa kehadiran suami? Berdosakah isteri melakukan perbuatan itu disebabkan suami tidak mampu melakukan persetubuhan (suami ED).
Saya mempunyai keinginan seks yang kuat kerana masih muda (umur 33 tahun dan suami 51 tahun). Saya melakukan onani itu demi mengelak daripada terfikir untuk bermesra dengan teman lama.

Bagaimana hendak menghadapi hidup seharian tanpa belaian dan seks daripada suami yang menghadapi ED? Saya amat menyayangi suami dan ingin terus berada di sisinya.

TAKUT ZINA
Selangor


HUKUM onani adalah haram dan berdosa. Dalam keadaan tertentu pula, ulama mengharuskannya apabila takut terjerumus dengan zina. Dalam keadaan itu, hukumnya tidak haram dan tak berdosa seperti dalam kes anda. Bagaimanapun, melakukan onani bukan pilihan terbaik dalam menghadapi masalah yang dihadapi. Ia hanya jalan singkat dan sementara saja.

Puan dan pasangan dinasihatkan supaya mencari ubat bagi menyembuhkan penyakit suami puan. Dalam dunia perubatan sekarang terdapat banyak ubatan di pasaran yang mampu mengembalikan kekuatan seksual. Puan dan suami dinasihatkan berjumpa doktor bagi menyelesaikan masalah itu. sumber 

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...