Seks

Oh! Krai Utara

Share Kajian ini saya sendiri yang buat dan kini sudah hampir 6 tahun, pada mulanya perasaan ingin tahu saya terhadap seks yang pelbagai jenis ini memuncak kerna tiada siapa yang memberikan jawapan yang jelas kepada saya tetang seks yang pelbagai ini.
Kajian ini juga saya lakukan terhadap hampir 100 orang, mereka semua adalah rakan2 saya yang terdiri dari pelbagai kaum dan pelbagai kemahuan seks.
STRAIGHT - GAY - LESBIAN - PENGKID - MAKNYAH - BISEX
Saya pasti anda semua mengetahui tentang jalinan hubungan yang saya berikan seperti diatas, METROSEXUAL juga adalah sama maksudnya dengan BISEX, tetapi METROSEX lebih mementingkan ketrampilan diri.
STRAIGHT
Secara umumnya anda semua telah mengetahui yang straight adalah terdiri dari lelaki atau wanita yang hanya boleh menjalinkan hubungan cinta atau hubungan intim dengan pasangan yang berlainan jantina dengannya atau lebih senang disebut lelaki atau perempuan TULEN.
GAY
Golongan lelaki yang hanya boleh menjalin hubungan hanya dengan kaum sejenis dengannya, tetapi mereka tidak boleh menjalinkan hubungan dengan TRANSEXUAL atau MAKNYAH yang tidak menukar jantinanya, kaum gay sukar untuk dikesan kerna kebanyakkannya sukar untuk dikesan kelembutannya, kecuali hanya hanya kaumnya sendiri yang senang mengesan mereka2 ini, mereka terdiri daripada Top, Bottom dan juga Flexi ataupun Versatile, Versatile berpecah kepada 3 iaitu Vers Top or Vers Bot.
-Top bermaksud dia hanya boleh menjadi 'lelaki' maksudnya semasa menjalinkan hubungan kelamin dia hanya boleh memasukkan alat kelaminnya pada dubur pasangan.
-Bottom pula berperanan seperti perempuan semasa diranjang, ini bermaksud dia hanya boleh memberikan duburnya pada pasangan.
-Flexi atau Versatile pula dia boleh melakukan kedua2 peranan yang Top dan Bot buat ini bermaksud dia boleh memberi dan menerima.
-Vers Top dia boleh berperanan seperti Top dan Bot tapi lebih kepada Top.
-Vers Bot pula sebaliknya. LESBIAN
Perempuan yang hanya menyukai perempuan, tetapi kaum ini agak sukar untuk dikesan kerna mereka seperti wanita2 lain dan ada juga yang bertudung, menjalinkan hubungan intim dengan mengunakkan alat kelamin palsu lelaki.
PENGKID
Perempuan yang hanya meminati perempuan yang lembut, pengkid adalah perempuan yang berkeinginan menjadi lelaki sehinggakan mereka berpakaian seperti lelaki dan juga bererwatakan seperti lelaki, semasa menjalinkan hubungan intim mereka hanya memuaskan nafsu pasangannya sahaja dengan mengunakkan jari atau dildo (alat kelamin palsu lelaki), mereka ini memang romantik pada pansangannya, tapi dalam diam mereka akan pasang ramai 'awek', mereka akan memilih perempuan yang cantik2 untuk menjadi pasangannya walaupun dia sendiri tidak 'Handsome', yang peliknya kebanyakkan mereka ini akan dapat pasangan yang cantik2 dan yang juga perempuan yang nampak alim.
MAKNYAH
Maknyah sama seperti Pengkid, dia hanya meminati lelaki yang keras2, maksudnya dia hanya berminat pada lelaki Straight atau Lelaki Bisex, dia tidak akan melayan lelaki gay walaupun mereka keras atau ahli bina badan, bila ditanya mereka hanya mengatakan yang gay mengelikan, ini kerana mereka perpendapat yang diri mereka adalah wanita sejati yang cantik, walaupun pada hakikatnya mereka lelaki yang masih mempunyai jantina lelaki.
BISEX
Golongan yang paling bahaya, kenapa? sebab mereka ini boleh menjalin hubungan dengan semua golongan (lelaki, perempuan, gay, maknyah), dalam pada mereka menjalinkan hubungan dengan jantina yang berlawanan dengannya, mereka juga menjalinkan hubungan sejenis.
METROSEXUAL
Kebanyakkan golongan seperti ini menafikan sekeras2nya yang diri mereka songsang, tapi pada hakikatnya mereka sebenarnya adalah BISEX.
Kenapa ada golongan begini?
Mengapa mereka jadi begini?
Mangikut kajian yang saya lakukan, 80% dari golongan ini jadi seperti itu sejak dari kecil lagi, 15% adalah disebabkan kecewa bercinta dengan pasangan berlainan jantina dengannya, dan selebihnya kerna ingin merasa tapi selepas merasa terus terjebak.
Mengikut kajian yang dibuat oleh Datuk Dr Fadzilah Kamsah golongan yang songsang yang sejak dari azali ini adalah disebabkan oleh kesilapan ibu dan bapa mereka, kerana mereka menjalinkan hubungan dimasa si isteri datang bulan, dan disebabkan itu sperma yang masuk kedalam rahim si isteri telah bercampur dengan darah kotor dan di situlah kerja syaitan menganggu janin tersebut supaya menjadi 'pelik'. 80% artis malaysia terdiri dari golongan yang songsang ini fakta yang saya terima dari wartawan, dan saya juga lihat sendiri artis lelaki dan perempuan membawa pasangan sejenis mereka dikhalayak ramai.
Yang pasti ini semua petanda KIAMAT! **Kalau fakta2 yang saya berikan tidak atau kurang tepat sila perbetulkannya.-wartawansukarela

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...