KISAH BENAR YANG DIRAKAMKAN UNTUK TATAPAN BERSAMA.

Oh! Krai Utara

Share Makam yang terdapat didalam masjid. Asalamualaikum, kepada para pembaca yang dirahmati Allah.pertamanya saya memohon maaf kepada sekelian umat-umat islam terutama AJK masjid dan penduduk kampung KOTA LAMA KANAN,KUALA KANGSAR.Perak.Maka dgn tersiarnya gambar ini,dengan nama Allah bukan bertujuan mengaibkan tempat ibadah kita tetapi sebagai satu ikhtibar dan menyedari akan hakikat bahawa sesuatu yang ghaib itu adalah urusan Allah dan mustahil pada hukum akal manusia tetapi tidak mustahil disisi Allah jika dengan keizinan NYA untuk memperlihatkan kepada kita sesuatu yang tidak sampai akan akal fikiran manusia. Gambar ini saya ambil pada 03hb jan 2009 semasa menjalankan kerja perubatan dan singgah untuk sembahyang asar.Namun hati saya digerakkan utk mengambil gambar masjid ini sebagai kenangan,kebetulan pada masa itu hujan renyai.MAHA SUCI ALLAH YANG MENCIPTAKAN SEKELIAN MAKHLUK,saya merasa terkejut apabila melihat objek yang tertera digambar yang anda saksikan ini. Para pembaca sekelian,dengan nama ALLAH tiada reka cipta pada gambar tersebut,semuanya benar belaka. Gambar ini sudah di besarkan bagi memperjelaskan akan kesahihannya. semoga semuanya menjadi ikhtibar bahawa makhluk lain berupa jin dan syaitan itu ada tetapi allah tidak membuka hijap mata utk melihat akan alam mereka.

2 ulasan:

  1. Dida... berkata...

    Salam...

    Takde cerita pasal makam tu pun? Ada tak tanya org kampung nape ada makam tu dlm masjid?

  2. lance berkata...

    Gamba yg 1st tu nmapk sgtlah photoshopnya...xkan lah jemaah masjid tu nak biar gitu je..tgh2 saf plk tu..lagi satu macam mn diorang ltak karpet tu xde ksan potong2 pun..katalah letak dari atas..di tapaknya mesti ade ruang kosong sbb bhagian atas bnde tu(nisan kot) lbh bsar dr bhgian bwh...
    Gamba yg kedua tu plak..bknlah bnde yg pelik..jika diteliti objek tersebut adalah legap (tidak lutcahaya/lutsinar) dan juga kaku..malah jika dilihat jarak dari tempat gambar diambil..objek itu adalah sebesar kubah!..aku rs tu ialah pkok kelapa/pkok pinang..batangnya x klihatan krana biasan chaya kr gmba diambil pd hari yg cerah n mnghadap cahaya..jika dibesarkan 500 kali pn btgnya tdak akan kelihatan krana gmba ini buknlah vector image..dan kualitinya juga sgt teruk..

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...