OH Artis: TERKINI! kes bunuh Sosilawati Lawiya - MATI dipukul, ditikam, dibakar, disembelih kami tak peduli! Hakikatnya beliau periang, pemurah

Oh! Krai Utara

Share
MATI dipukul, ditikam, dibakar, disembelih. Biarlah apa sahaja perkataan digunakan oleh media massa bagi mensensasikan berita mengenai misteri kematian jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiyah yang dikatakan telah dibunuh, namun bagi aktres Lydiawati, dia percaya sahabat baiknya itu masih hidup!
Sementelah, ujian DNA yang dikatakan akan diketahui hasilnya dalam masa terdekat ini belum lagi mengesahkan segala bahan bukti, khususnya sejumlah serpihan tulang yang ditemui di lokasi Sosilawati dikatakan mati dibunuh di Sungai Panchau, Tanjung Sepat, Banting, Selangor itu milik pengasas syarikat kosmetik Nouvelles Visages itu.
Turut dikatakan dibunuh di lokasi sama ialah peguam peribadi Sosilawati, Ahmad Kamil Abdul Karim, pemandunya, Kamarudin Shansudin dan pegawai bank CIMB cawangan Kampung Baru, Kuala Lumpur, Noorhisham Mohammad.
“Saya percaya Sosilawati masih hidup dan mungkin sekarang ini dia masih dikurung dan disorok di mana-mana lokasi dan berada dalam keadaan penuh terseksa,” luah Lydiawati dalam suara sebak menerusi talian telefon. Kali terakhir Lydiawati berhubung dengan Sosilawati adalah menerusi telefon dalam minggu kedua Ramadan lalu.
Korang tau lebih lagi tak....bacak kat sini la bro, sini _KOSMO he3 terima kasih kerana membaca blog ini, sudi2 datang lagi ya...bukan apa ko memang best la bro!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Artikel Paling Ngetop

Latest Malaysian Blog Headlines

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...